Notícies

Foto grup Premis ACRA 2025
20/11/2025

Celebrem la gala de la 23a edició dels Premis ACRA, reivindicació i gratitud

L’Auditori Torre Glòries s’ha omplert aquesta tarda amb més de 300 professionals del sector de l’atenció a les persones grans amb dependència per celebrar la 23a edició dels Premis ACRA, una cita que s’ha consolidat com el gran aparador de la innovació i el compromís social en aquest àmbit.

Atenció al Soci
20/03/2020

Canvis en l'atenció al soci

Durant els dies de l'estat d'alarma, s'habilitaran diversos canals de comunicació per atendre les consultes

dia internacional dones
06/03/2020

Dia Internacional de les Dones - article de Cinta Pascual

Les dones som el 50% de la societat, tot i que en alguns àmbits la nostra presència és molt més important. El nostre sector, per exemple, està plenament feminitzat i se sent orgullós d’aquesta condició, apoderat en la presa de decisions per donar cada dia la millor atenció possible.

imatge notícia mmee 2020
02/03/2020

Tornen les Missions empresarials a casa nostra

Aquest 2020 diversos centres i serveis ens obriran les seves portes per compartir projectes i pràctiques innovadores que ajuden al creixement del sector de l'atenció a la gent gran