Missions empresarials a casa nostra

Des d'ACRA impulsem aquest 2022 una nova edició de les Missions empresarials a casa nostra, un projecte que permet compartir els coneixements, els procediments i les innovacions que es porten a terme en els vostres centres i serveis. Amb la voluntat de fer-les accessibles per a tothom, les missions d'enguany podran ser presencials o virtuals.

L'any passat vam estrenar la modalitat virtual amb una visita a la Residència Onacare de Vinaròs, on vam conèixer les seves instal·lacions i el seu projecte des de qualsevol lloc i que va tenir una gran rebuda. Parlar de les missions és fer-ho d'un projecte exclusiu, reservat als socis i basat en uns estàndards de qualitat i innovació molt elevats.

Si mai heu participat en una missió us animem a ser amfitrions i obrir les portes del vostre servei perquè els socis us coneguin de prop i intercanvieu coneixement i bones pràctiques. Des d'ACRA organitzarem i farem difusió de la jornada, així com dels projectes que presenteu. Empleneu el formulari que trobareu fent clic a la imatge i sigueu els protagonistes!

PER QUÈ?

Vols compartir amb altres socis d’ACRA els teus coneixements?

Vols compartir els procediments que utilitzes?

Vols compartir les singularitats del teu centre?

Vols visitar altres serveis assistencials?

Vols fer networking amb altres socis d’ACRA?

QUÈ OFEREIX UN SOCI AMFITRIÓ?

Obriu les portes del vostre servei i expliqueu l’experiència en la millora de l’atenció, en la gestió o els procediments. Per exemple:

  • Procediments de treball
  • Horaris (torns)
  • Control d’absentisme
  • ACP
  • Lliure de subjeccions
  • Unitats convivencials
  • RRHH – Fidelització del personal
  • Comercialització (venda de places, llistes d’espera, potenciar la diferenciació)
  • DCM

BENEFICIS DE VISITAR UN SERVEI

Apunta’t a ACRA i coneix noves maneres de treballar.

  • Idees que podràs aplicar a la teva empresa.
  • Contacte amb altres socis.
  • Coneixements per tenir una visió més global del sector i millorar en l’atenció als usuaris.
  • Benchmarking entre socis.