
Innovació, anàlisi i debat a la 2a jornada d’Atenció Centrada en la Persona
El 6 d’octubre es celebra una nova trobada amb els millors professionals del sector i una novetat especial, la 1a Viquimarató en ACP
Una trobada institucional que ha servit per posar en comú temes com l'infrafinançament, la manca de professionals, l'absentisme i la gestió de la dependència
Hem celebrat l’assemblea anual ordinària de socis d'ACRA i l'assemblea extraordinària de socis per renovar deu membres de la Junta directiva.
Hem realitzat un baròmetre entre els seus associats per conèixer quina va ser l’afectació de la situació d’emergència que es va viure el passat 28 d’abril i determinar quines accions cal dur a terme per a properes situacions similars
Els reptes de l'envelliment en una societat digital ha estat la temàtica que ha centrat la jornada ACP d’enguany, posant en valor l’aplicació pràctica al sector amb experiències reals que mostren com la tecnologia pot millorar l’atenció a la gent gran amb dependència
Ens desplacem al Japó per conèixer com s'aborda l'atenció a la gent gran en un dels països més envellits del món, combinant tradició i modernitat
El document recull les principals fites del 2024 per part de la nostra organització i del sector d’atenció a la gent gran en situació de dependència
El 6 d’octubre es celebra una nova trobada amb els millors professionals del sector i una novetat especial, la 1a Viquimarató en ACP
Com a organització empresarial no té cap sentit continuar pertanyent a una entitat que no ens reconeix com a socis, i que incompleix de manera sistemàtica la llei, els propis estatuts i els pronunciaments judicials
El prestigiós oftalmòleg va rebre al 2014 el Premi ACRA a la millor trajectòria professional
Al 2014 teníem 17.000 persones en llista d’espera, fa un any vam arribar a les 20.000 i ara estem en quasi bé 24.000. La progressió va en augment i és difícil que hi hagi cap altre col·lectiu tan vulnerable com el de la gent gran en una situació tan injusta
Usuaris, centres i professionals destaquen el tracte personalitzat i el coneixement del sector com a punts forts d’un recurs amb més de 400 serveis i 19.000 places