(16.1) Gestió del temps i productivitat

Expedient PT20230013. Convocatòria de formació transversal 2023-2024, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
26-03-2024
Finalització del curs
29-04-2024
Durada
30 hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA (Consulteu els REQUISITS D'ACCÉS)
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Temps i Productivitat

Contingut del curs

MODUL 1: EL concepte del Temps (5 hores)

OBJECTIU
: Definir els diferents conceptes del temps i les metodologies existents per als usos.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Interpretació del concepte del temps
    o   Distinció entre les diferents visions del concepte del temps i les seves interpretacions
    o   Identificació de les característiques
  • Definició de les metodologies d'usos del temps
    o   Usos dels mètodes rellotge, brúixola, rellotge vs. brúixola, tècnica pomodoro, llei de Parkinson i la zona d'eficiència
    o   Identificació de les principals causes de pèrdua de temps

 

MODUL 2: Organització i productivitat personal (10 hores)

OBJECTIU: Aplicar els principals models de gestió temporal personal per millorar la productivitat.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Identificació dels següents models de productivitat personal
    o   Model de Bàrbara Berckhan
    o   Model de David Allen
    o   Model Leo Babauta
  • Gestió del temps personal i millora de la productivitat
    o   Com afecta l'estrès
    o   Els 7 Hàbits per millorar la gestió del temps
    o   Les aportacions de Stephen Covey sobre la millora de la productivitat personal
    o   La integració amb els bioritmes personals

 

MODUL 3: Gestió del temps a l’àmbit professional (15 hores)

OBJECTIU: Identificar les tasques professionals i els mètodes existents per optimitzar la gestió del temps.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Identificació de les principals tasques a l'entorn professional
    o   Gestió de reunions
    o   Comunicació (RRSS, emails i trucades)

  • Observació de la procrastinació i com afrontar-la
    o   Motius interns
    o   Motius externs
  • Aplicació de les metodologies per millorar la gestió del temps a l'àmbit professional
    o   Multitasca
    o   Eines de planificació i priorització
    o   Caracterització de tasques (elefant i ratolí)
    o   Delegar: beneficis, metodologia i reptes

 

Els continguts formatius del curs estan dissenyats en castellà  

logo conforcat                                           

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

Requisits d’accés: Certificat de professionalitat nivell 1, títol Professional Bàsic (FP Bàsica), títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent, títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent, Certificat de Professionalitat de nivell 2; haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà ó haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.

* Aquesta és una formació de nivell 2, per la qual cosa és necessària la presentació de documentació acreditativa d'estudis abans mencionats. 

 

La formació es realitzarà dins el Campus Virtual d'ACRA. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

teleformació

 

 

logo conforcat         

Docents

Cris Ruiz

Cris Ruiz

Diplomada en infermeria, Postgrau en infermeria gerontogeriàtrica i Postgrau en gestió de residències i serveis per a la gent gran. Màster en intel·ligència emocional a les organitzacions i Màster en ecologia emocional. Experiència Laboral a la fundació privada Betsan com a infermera, Cap de serveis i Directora fins a l’ any 2015. Des de l’any 2013 i fins l’actualitat Formadora i Consultora en l'àmbit sociosanitari i educatiu facilitant la revisió de models de gestió i atenció a les persones, l'educació emocional, la comunicació i el lideratge.