(4.1/A) Community Manager

Expedient PT20190019. Convocatòria de formació sectorial 2019-2020, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
03-06-2020
Finalització del curs
24-07-2020
Calendari
del 3 de juny al 24 de juliol de 2020
Durada
50 hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Fitxer #299680

Contingut del curs

Objectiu generals:

Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

Objectius específics:

- Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.

- Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.

- Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

- Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.

- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

- Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.

- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

Continguts:

1. Social Media i Community Management

  1.1. Xarxes socials i comunitats.

  1.2. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

  1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

  1.4. Com dinamitzar comunitats on line.

  1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook

  3.1. Facebook. Característiques principals.

  3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

  3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

  3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter

  4.1. Twitter. Característiques principals

  4.2. Llenguatge específic de Twitter.

  4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

  5.1. Pinterest, la plataforma visual.

  5.2. Google+: Característiques principals.

  5.3. LinkedIn. Característiques principals.

  5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.

  5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).

  5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

  5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager

  6.1. HootSuite i TweetDeck.

  6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

  6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media

  7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

  7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació

 

Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció adjunt, complimentat i signat
  2. Document adjunt d’Autorització de cessió gratuïta de drets d’imatge i veu signat
  3. Copia del DNI o NIE.
  4. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu).
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance).
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur).

La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 29/05/2020 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent..

ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.