(29.1) Personal Branding

Expedient PT20240005. Programes de formació no formal Transversal 2024, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
07-10-2025
Finalització del curs
03-11-2025
Durada
30 Hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
30
Preu
0€
Documents

Contingut del curs

OBJECTIU GENERAL:
Identificar i dissenyar la marca personal i de negoci, així com aplicar estratègies per potenciar-la


RELACIÓ DE MÒDULS DE LA FORMACIÓ:

MÒDUL 1: La marca personal (5 hores)
OBJECTIU:Identificar els avantatges de tenir una marca personal o empresarial.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Descripció del branding personal o empresarial.
    o   Concepte de Branding.
    o   Business Branding i Personal Branding.
    o   Missió, visió i rols de les marques.
    o   Tendències de mercat.
    o   Casos d'èxit i fracassos.

HABILITATS DE GESTIÓ, PERSONALS I SOCIALS
- Autoconeixement i reflexió sobre els punts forts i punts de millora.
- Desenvolupament de la capacitat de lideratge per a la definició dels objectius professionals.
- Interès per la visió estratègica de l'empresa.
- Capacitat per detectar oportunitats i amenaces de l'entorn empresarial.


MÒDUL 2: Marca coporativa (15 hores)
OBJECTIU:Identificar la marca empresarial i les seves potencialitats, així com planificar i dissenyar estratègies perquè arribi al seu objectiu.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Identificació de la marca corporativa.
    o   Marca corporativa.
    o   Eines.
    o   Claus per diferenciar-se.
  • Definició del públic objectiu de la marca.
    o   Eines tradicionals.
    o   Neuromàrqueting.
    o   Eines 2.0.
  • Aplicació del màrqueting corporatiu.
    o   Estratègies de màrqueting digital per a marques.
    o   Pla d'acció.
    o   Investigació i desenvolupament i creació de continguts (CDC).
    o   Mercadologia
    o   Responsabilitat, valors i objectius.
    o   Creativitat.
    o   Anàlisi de la competència.

HABILITATS DE GESTIÓ, PERSONALS I SOCIALS
- Capacitat d'anàlisi per a la comprensió del mercat actual.
- Disposició a estar informat i actualitzat sobre les tendències del mercat.
- Interès per trobar fonts d'informació fiables que ajudin a estar actualitzat sobre l'estat del mercat.
- Assimilació de la importància de l'impacte de la marca a la imatge de l'empresa.

MÒDUL 3: Marca personal (10 hores)
OBJECTIU:Identificar la marca personal i les seves potencialitats, així com utilitzar eines que en facilitin el disseny i la consecució d'objectius.

CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:

  • Identificació de eines de personal branding.
    o   DAFO Personal.
    o   Test DISC.
    o   Creació del QCIP
    o   Implantació del PDAD
  • Elaboració de la marca personal.
    o   Personal Branding al mercat laboral.
    o   Branding estratègic.
    o   Pla de marca personal.

HABILITATS DE GESTIÓ, PERSONALS I SOCIALS
- Predisposició per entendre el mercat laboral actual.
- Assimilació de la importància de la tecnologia per a l'activitat de marca personal.

 

Els continguts formatius del curs estan dissenyats en castellà  

logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

 

La formació es realitzarà dins el Campus Virtual d'ACRA. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

teleformació

logo conforcat         

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.