Borsa de treball

Gerocultor/a

La Residència Colisée Bagà precisa incorporar gerocultors/es a la seva plantilla, tant en horari diürn com nocturn.

 

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Gerocultor/a
Titulació requerida
Auxiliar d'infermeria
Requisits del lloc de treball

Desenvoluparà les funcions que es detallin a continuació, així com aquelles que li siguin sol·licitades i que tinguin relació amb les mateixes i/o amb la seva titulació, habilitació o competència professional d'acord amb els protocols establerts.

Donar suport a l'equip interdisciplinar en la recepció i acollida de les noves persones usuàries col·laborant en l'adequació del pla de cures individualitzat.

Realitzar intervencions programades per l'equip interdisciplinar dirigides a cobrir les expectatives de la vida diària.

Col·laborar en la planificació, organització i execució de les activitats preventives, ocupacionals i d'oci.

Mantenir la higiene personal de les persones usuàries. Realitzar la neteja de la farmaciola i el seu contingut, així com de la resta de material d'índole sanitària o assistencial.

Proporcionar i administrar els aliments al resident facilitant la ingesta en aquells casos que així ho requereixin.

Ocupar-se de la recepció, distribució i recollida dels aliments en l'habitació de la persona usuària. Realitzar els canvis de postura i aquells serveis auxiliars que d'acord amb la seva preparació tècnica li siguin encomanats.

Col·laborar amb el servei d'infermeria en la realització dels canvis posturals de les persones enllitades i en les actuacions que facilitin la seva exploració i observació.

Col·laborar amb el resident en la seva preparació per un trasllat, efectuant actuacions d'acompanyament, vigilància i suport. Col·laborar amb el personal sanitari en l'administració de la medicació.

Col·laborar sota la supervisió de la infermera en la cura de residents colostomitzats i amb sondes, així com en l'administració de menjar mitjançant xeringa. En absència de l'infermer podrà fer la prova de glucosa, utilitzar la via subcutània per administrar insulina i heparina als usuaris, sempre que la dosi i el seguiment del tractament es realitzi per personal mèdic o d'infermeria.

Acompanyar a l'usuari o usuària en la realització d'activitats per facilitar el manteniment i millora de les capacitats físiques i motores, així com en la realització d'activitats programades, ja siguin per a cites mèdiques, excursions, gestions, etc... facilitant la participació activa de la persona usuària en les mateixes.

Col·laborar en l'aplicació de tècniques de prevenció d'accidents, d'acord amb els protocols establerts i amb lesindicacions del superior responsable.

Col·laborar amb el TASOC en l'animació i dinamització de la vida diària de la institució.

Ajudar a l'usuari i usuària en la realització de les activitats i exercicis de manteniment i, seguint les orientacions dels professionals competents. Sense que en cap cas suposi la substitució del personal contractat específicament per a la neteja habitual, podrà realitzar la neteja i la higiene d'utensilis, roba i estances, quan en el servei existeixin circumstàncies que així ho requereixin.

Donar suport i estimular la comunicació de les persones usuàries afavorint el seu desenvolupament diari i la seva relació social.

Col·laborar amb l'equip interdisciplinar en la integració dels familiars de les persones usuàries en la vida del centre. Guardar absolut silenci sobre la patologia i el pla de cures individualitzat del personal usuari, així com de qualsevol afer referent a la seva intimitat, i sempre actuarà en coordinació i sota la responsabilitat de professionals de qui dependran directament.

Efectuar la neteja i el manteniment dels estris dels usuaris, col·laborar en mantenir ordenades les habitacions, recollir la roba, portar-la a la bugaderia, encarregar-se de la roba personal dels usuaris i fer els llits en funció de les necessitats de cada usuari d'acord als criteris de qualitat establerts, amb la llenceria neta, absència d'arrugues i humitat, en la posició adequada, amb especial atenció als plecs corporals i altres zones d'especial risc, respectant la intimitat de l'usuari.

Comunicar les incidències que es produeixin sobre la salut dels i les usuaris/es. Observar i registrar en el llibre d'incidències qualsevol canvi de comportament i/o físic detectat.

Disposaran de la titulació o habilitació requerida i/o experiència precisa pel desenvolupament de les seves funcions en funció d'allò regulat en la normativa vigent.

Salari
Segons Conveni
Places vacants
5
Població
Bagà

Contracte

Tipus de contracte
Indefinit
Duració
Indefinida
Jornada
Completa
Horari
diurn i/o nocturn