Missions empresarials a casa nostra

Centre de dia Marinada (Roda de Berà / Tarragonès)

Dijous, 22 de novembre de 2018
De les 11 a les 15.30 h

Presentació del projecte "Centre de dia per a gent gran d’un municipi petit on la persona major és l’eix central".

Edició 2018

Es compleixen cinc anys de la creació de les Missions empresarials a casa nostra, un projecte que permet compartir, entre els socis d’ACRA, els coneixements, els procediments i les innovacions que porteu a terme en els vostres centres.

Parlar de les missions és fer-ho d'un projecte exclusiu, reservat als socis, i basat en uns estàndards de qualitat i innovació molt elevats. Durant el 2017, 103 socis i 44 entitats van participar en les cinc missions programades, les quals van obtenir una valoració de 4,28 sobre 5.

Si mai heu participat en una missió us preguntareu si podeu ser un centre amfitrió i rebre un grup de socis perquè coneguin el vostre projecte. Us animem a consultar el document adjunt, que de ben segur respondrà tots els vostres dubtes i us animarà a participar-hi, ja sigui com a autors d’un projecte o com a visitants.

PER QUÈ?

Vols compartir amb altres socis d’ACRA els teus coneixements?

Vols compartir els procediments que utilitzes?

Vols compartir les singularitats del teu centre?

Vols visitar altres serveis assistencials?

Vols fer networking amb altres socis d’ACRA?

QUÈ OFEREIX UN CENTRE AMFITRIÓ?

Obriu les portes del vostre centre i expliqueu l’experiència en la millora de l’atenció, en la gestió o els procediments. Per exemple:

  • Procediments de treball
  • Horaris (torns)
  • Control d’absentisme
  • ACP
  • Lliure de subjeccions
  • Unitats convivencials
  • RRHH – Fidelització del personal
  • Comercialització (venda de places, llistes d’espera, potenciar la diferenciació)
  • DCM

BENEFICIS DE VISITAR UN CENTRE

Apunta’t a ACRA i coneix noves maneres de treballar.

  • Idees que podràs aplicar a la teva empresa.
  • Contacte amb altres socis.
  • Coneixements per tenir una visió més global del sector i millorar en l’atenció als usuaris.
  • Benchmarking entre socis.