Notícies

11 de gener de 2024

"III Cumbre del Baby Boom" de CEAP's | Inscripció gratuïta per a socis d'ACRA!

La tercera edició de l'esdeveniment de CEAPs obrirà una taula de debat entre experts de l'atenció a persones per trobar solucions immediates a la manca de recursos i professionals que pateix el sector. La jornada se celebrarà al CaixaForum de Sevilla el proper 1 de febrer

El Círculo Empresarial de Atención a Personas (CEAPs) estrena el proper dijous, 1 de febrer la "III Cumbre del Baby Boom: el desafío de la atención". La tercera edició de l'esdeveniment de referència reunirà a experts de tot l'Estat per debatre i aportar solucions a la manca de recursos que pateix el sector, i les dificultats de les residències, centres de dia i serveis d'ajuda a domicili per trobar professionals amb vocació que atenguin les persones grans i en situació de dependència. 

La jornada comptarà amb diverses taules de diàleg i reflexió per abordar aquests temes i trobar-ne solucions immediates, tal com exposa la presidenta d'ACRA i de CEAPs, Cinta Pascual que presentarà l'acte i altres conferències.

En aquesta edició, s'han creat tres eixos de diàleg destacats. El primer d'ells, anomenat "cumbres borrascosas", aborda les dificultats que enfronta un sector amb 17 models diferents, ràtios molt dispars, i modalitats d'atenció que varien segons la localitat del servei.

Un altre eix del congrés es dedicarà a desmuntar mites del sector i repassar la cadena de valors que influeix en el sistema, evidenciant que existeixen tants models d'atenció com centres hi ha al país.

En el tercer eix, Montserrat Llopis, Directora General d'ACRA, encapçalarà la conferència desmentint que per aconseguir un servei de qualitat es requereix un alt nombre de professionals. La proposta de CEAPs en aquesta qüestió és treballar amb indicadors de qualitat en comptes de ràtios.

L'esdeveniment es celebrarà de forma presencial al CaixaForum de Sevilla i la inscripció és gratuïta per a socis d'ACRA. Al final d'aquesta notícia trobareu l'enllaç d'inscripció i el programa actualitzat de l'esdeveniment.

Us hi esperem!