(6.1/A) Community Manager

Expedient PS20180057 Convocatòria de formació sectorial 2018-2019 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
28-10-2017
Finalització del curs
18-11-2017
Horari
28 d'octubre , 4, 6,7,9,11,13,14,16 i 18 de novembre. Dissabtes de 9:00 a 14:00 h, I dilluns, dimarts i dijous de 17:00 a 22:00 h
Durada
50 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
TARRAGONA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents

Contingut del curs

Objectiu generals:

Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball

Objectius específics:

- Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.

- Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.

- Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

- Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.

- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

- Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.

- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

Continguts:

1. Social Media i Community Management

1.1. Xarxes socials i comunitats.

1.2. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

1.4. Com dinamitzar comunitats on line.

1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook

3.1. Facebook. Característiques principals.

3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter

4.1. Twitter. Característiques principals

4.2. Llenguatge específic de Twitter.

4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

5.1. Pinterest, la plataforma visual.

5.2. Google+: Característiques principals.

5.3. LinkedIn. Característiques principals.

5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.

5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).

5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager

6.1. HootSuite i TweetDeck.

6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media

7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

 

 logo sepe         logo conforcat

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio3@acra.cat la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats)

 

La data límit per a l’admissió de documentació és el 24/10/2017 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Pere Alsina

Expert en Sistemes i Telemàtica. Formador de la Cambra de Comerç de Tarragona i al centre de formació i orientació professional.