Borsa de treball
Administratiu/va
L’Administratiu/va de Serveis gestionarà les incidències de les persones cuidadores i l’assignació del personal als serveis segons la necessitat i casuística del serveis.
Amb l’objectiu de garantir la qualitat del servei, el compliment de la normativa vigent i l'adequació de l'atenció a les necessitats dels usuaris.
Ubicació: BARCELONA - BARCELONÈS - 08022 BARCELONA
Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc de feina
•Fer lliurament del document informatiu a les persones cuidadores en el moment de la incorporació al servei i atendre les dubtes referents als seus drets i obligacions.
•Preparar la Tauleta per a la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RH posa a disposició en LA BBDD.
•Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta del/a assistent.
•Preparar, lliurar i registrar el material de protecció al/a assistent (bata corporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc).
•Gestionar les incidències de les persones cuidadores (vacances, permisos laborals, baixes de servei, baixes voluntàries, baixes IT, etc.), així com assignació dels serveis.
•Atendre telefònica i presencial de qualsevol incidència en el servei per part dels assistents/es.
•Seguiment continuat dels assistents en els serveis per a garantir la qualitat del servei.
•Introduir les dades relacionades amb la incidència servei en la BBDD.
•Gestionar la Custòdia de Claus, seguint el Procediment corresponent.
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Administratiu/va
- Titulació requerida
- Grau en Treball Social
- Requisits del lloc de treball
Perfil i competències
Formació i experiència
•Gestió de Serveis d’Entitats socials.
•Treball Social, Educació Social.
•Cicle formatiu de Grau Superior d’Administració (CFGS)
•Experiència mínima d’1 any i mig en gestió de serveis socials y/o assistència domiciliaria.
Habilitats tècniques
•Experiència en la gestió de serveis d’atenció domiciliaria.
•Assignació de personal i organització.
•Control i seguiment de la prestació del servei.
•Capacitat d'organització, planificació de persones cuidadores y gestió de serveis.
•Ús d'eines informàtiques de gestió.
Habilitats transversals
•Empatia i orientació.
•Resolució de conflictes i atenció a persones en situació de vulnerabilitat .
•Planificació i organització.
•Comunicació efectiva i habilitats socials.
•Flexibilitat i capacitat d’adaptació.
•Bona comunicació.
•Compromís i responsabilitat.
•Capacitat de treball en equip.
- Salari
- 21.000€-22.500€
- Places vacants
- 2
- Població
- Barcelona
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- Indefinit
- Jornada
- Completa
- Horari
- Horari de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres
Comentaris
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta
Què oferim?
•Contracte laboral indefinit (2 mesos de prova).
•Jornada completa.
•Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres.
•Salari brut anual: 21.000 - 22.500€ (segons formació i experiència).