Borsa de treball

Administratiu/va

TASQUES A REALITZAR:

-        Gestionar amb qualitat i eficàcia els recursos econòmics i financers de l’entitat:

Gestió de la facturació a clients i proveïdors. Control i registre comptable de totes les operacions (ingressos, despeses, bancs, caixes...). Conciliacions bancàries i revisió periòdica de moviments. Seguiment de cobraments i pagaments, i control de tresoreria. Preparació i suport en la presentació d'impostos. Coordinació amb assessoria externa. Elaboració de balanços i informes periòdics per a la direcció.

-        Coordinació amb proveïdors, i realització de compres on line.

-  Dissenyar i dur a terme plans de captació de recursos.

-        Suport en tasques administratives generals de l’entitat

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Administratiu/va
Titulació requerida
- Diplomatura en Ciències empresarials - Grau/ Llicenciatura d’ Administració i direcció d’empresa - Mínim requerit: FP Administració i Finances
Requisits del lloc de treball

REQUISITS D’EXPERIÈNCIA LABORAL:  3 anys en lloc similar

ALTRES REQUISITS:

-        Domini del català i castellà, parlat i escrit

-        Nivell avançat paquet office. Coneixements en eines de gestió d’empreses.

COMPETÈNCIES:

-        Autonomia, autocontrol i estabilitat emocional, flexibilitat i resistència a l’adversitat.

-        Comunicació, establiment de relacions, negociació i persuasió.

-        Proactivitat, orientació als resultats, pensament analític i planificació i organització.

 

Salari
-
Places vacants
1
Població
Moià

Contracte

Tipus de contracte
Indefinit
Duració
fixe
Jornada
Completa
Horari
de dilluns a divendres, matins o tardes

Comentaris

Es valorarà experiència en gestió de recursos humans. Es busca un perfil polivalent que pugui fer tasques de suport a direcció.

Incorporació immediata, o el més aviat possible.