Borsa de treball
Administratiu/va
TASQUES A REALITZAR:
- Gestionar amb qualitat i eficàcia els recursos econòmics i financers de l’entitat:
Gestió de la facturació a clients i proveïdors. Control i registre comptable de totes les operacions (ingressos, despeses, bancs, caixes...). Conciliacions bancàries i revisió periòdica de moviments. Seguiment de cobraments i pagaments, i control de tresoreria. Preparació i suport en la presentació d'impostos. Coordinació amb assessoria externa. Elaboració de balanços i informes periòdics per a la direcció.
- Coordinació amb proveïdors, i realització de compres on line.
- Dissenyar i dur a terme plans de captació de recursos.
- Suport en tasques administratives generals de l’entitat
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Administratiu/va
- Titulació requerida
- - Diplomatura en Ciències empresarials - Grau/ Llicenciatura d’ Administració i direcció d’empresa - Mínim requerit: FP Administració i Finances
- Requisits del lloc de treball
REQUISITS D’EXPERIÈNCIA LABORAL: 3 anys en lloc similar
ALTRES REQUISITS:
- Domini del català i castellà, parlat i escrit
- Nivell avançat paquet office. Coneixements en eines de gestió d’empreses.
COMPETÈNCIES:
- Autonomia, autocontrol i estabilitat emocional, flexibilitat i resistència a l’adversitat.
- Comunicació, establiment de relacions, negociació i persuasió.
- Proactivitat, orientació als resultats, pensament analític i planificació i organització.
- Salari
- -
- Places vacants
- 1
- Població
- Moià
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- fixe
- Jornada
- Completa
- Horari
- de dilluns a divendres, matins o tardes
Comentaris
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta

Es valorarà experiència en gestió de recursos humans. Es busca un perfil polivalent que pugui fer tasques de suport a direcció.
Incorporació immediata, o el més aviat possible.