(8.1) Eines de coaching - nivell 1

Expedient PT20200031. Convocatòria de formació sectorial 2020-2021, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
03-05-2021
Finalització del curs
06-06-2021
Durada
30 hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
10
Preu
0€
Documents

Contingut del curs

OBJECTIUS:
 
- Conèixer què és el coaching, els seus principis bàsics i els factors que hi intervenen.
 - Utilitzar el coaching en diversos contexts

 

CONTIGUTS

1. Què és el coaching?
  1.1. Definició del terme.
  1.2. Origen del terme.
  1.3. Base teòrica del coaching.
  1.4. Diferències entre altres disciplines.

2. La professió del Coach.
  2.1. Codi ètic.
  2.2. Competències del coach.
  2.3. Fases del procés de coaching.
  2.4. Marc del procés de coaching.

3. Mètode GROW
  3.1. L’objectiu – àrees de la vida
  3.2. Validar l’objectiu
  3.3. Explorar la realitat
  3.4. Obrir les opcions
  3.5. El pla d’acció

4. Marc conceptual de les emocions.

5. Competències emocionals.

6. Intel·ligència emocional i coaching.
  6.1. Emocions que influeixen positivament en un procés de coaching, com potenciar-les.
  6.2. Emocions que obstaculitzen un procés de coaching, com regular-les.

 

 logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

 

 

 logo conforcat         

Docents

Francesc Sedó

Francesc Sedó Capdevila

Màster en Coaching i Lideratge Personal per la Universitat de Barcelona, Màster Practitioner en PNL, Especialista en Educació Emocional per la FEM (Fundació per a l'Educació Emociona) i Llicenciat en Química per la Universitat de Barcelona. Des de l'any 1995 fins el 2008 ha treballat com a professor de secundària i tutor. A partir de l'any 2008 treballa com a formador en Coaching, Resolució de Conflictes, Intel•ligència Emocional i Gestió d'Equips per a diverses entitats. Ha desenvolupant un programa de Coaching per a docents que actualment tutoritza a PRISMA. Realitza processos de coaching personal a adults i adolescents i tallers de coaching grupal. És membre fundador de l'associació de coaches Coaching Catalunya. Coautor del llibre "Coaching a la pràctica: 10 històries reals d'èxit" publicat per l'editorial Amat l'any 2013.