(36.1) Programació neurolingüística. Nivell II
Expedient PT20240005. Programes de formació no formal Transversal 2024, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.
- Inici del curs
- 05-05-2025
- Finalització del curs
- 09-05-2025
- Calendari
- 5, 6, 7, 8 i 9 de Maig
- Horari
- de 9h a 15h
- Durada
- 30 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- Aules d'ACRA (Consulteu els REQUISITS D'ACCÉS)
- Places disponibles
- 15
- Preu
- 0€
- Documents
Contingut del curs
OBJECTIU GENERAL:
Aplicar la programació neurolingüística a diferents estratègies i models d'èxit.
RELACIÓ DE MÒDULS DE LA FORMACIÓ:
MÒDUL 1: Ajuda terpèutica (10 hores)
OBJECTIU: Distingir les diferents tècniques d'ajuda terapèutica.
CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:
• Aplicació de les tècniques per a l'ajuda terapèutica
o Comprensió del metamodel
o Diferenciació entre els estats associats i dissociats
o Execució d'ancoratges
o Integració de polaritats i resolució de conflictes personals
o Aplicació del reenquadrament
o Utilització de les metàfores
MÒDUL 2: Models i estrategies d’èxit (20 hores)
OBJECTIU: Analitzar la creativitat i l'increment cap a excel·lència personal i professional.
CONEIXEMENTS/ CAPACITATS COGNITIVES I PRÀCTIQUES:
• Aplicació de models i estratègies d'èxit
o Aplicació del metamodel
o Avaluació de l'eficàcia amb el model POPS
o Construcció de l'estratègia de creativitat Disney
o Aportacions de la PNL sistèmica de Robert Dilts
o Aplicació del Reimprinting per al canvi de creences
o Disseny del cercle de l'excel·lència
o Formulació i realització d'objectius
o Construcció de la línia del temps
Els continguts formatius del curs estan dissenyats en castellà
Requisits
Aquest curs està adreçat a:
- Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
- Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
- Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada
Requisits d’accés: Per poder seguir aquesta formació amb aprofitament has d'haver realitzat l'acció formativa "Programació Neurolingüística. Nivell I".
* Aquesta és una formació de nivell 2 de qualificació professional, per la qual cosa és necessària la presentació de documentació acreditativa d'estudis sol·licitada en l'apartat d'inscripció.
Inscripció
Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció heu d’entregar-nos la següent documentació:
- Annex 1 d’inscripció complimentat
- Còpia del DNI o NIE
- Còpia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
Còpia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
Còpia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur) - Còpia de la titulació requerida: títol Professional Bàsic (FP Bàsica), títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent, títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent, Certificat de Professionalitat de nivell 2 (en el que s'enquadra el programa formatiu); haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà ó haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
La documentació es pot enviar al correu formacio4@acra.cat (i un cop rebuda us donarem resposta) o portar-la a les nostres oficines al C/ Calàbria, 236-240 (local 1), de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00.
S’admetrà documentació sempre que quedin places disponibles i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb tota la documentació pertinent.
ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.
Docents

Tanit González
Llicenciada en Psicologia, Màster en Educació en Valors, Màster en Trastorn Mental Greu, Postgrau en Educació Emocional, entre d’altres. Ha treballant per diverses institucions sociosanitàries i educatives com a psicòloga, coordinadora tècnica i realitzant atenció directa individualitzada. Assessora i Formadora experta en Psicologia i Desenvolupament d’ habilitats, competències i talent, amb més de 15 anys d’ experiència en transformació d’ equips i persones. Experiència docent en diferents institucions sociosanitàries formant a personal sanitari en atenció i comunicació amb la família i l’usuari/a, estimulació cognitiva en el deterior cognitiu, abordatge en demències i altres alteracions degeneratives i/o mentals. Imparteix formació en els Certificats de Professionalitat en l’Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions i en domicilis i ha col·laborat en projectes d’investigació en universitats relacionats amb la gent gran. Actualment és professora d’universitat i formadora en diferents institucions públiques i organitzacions.