(3.2) Community manager

Inici del curs
29-09-2021
Finalització del curs
14-11-2021
Durada
50 hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
0
Preu
0 €
Documents
Community Manager

Contingut del curs

Objectiu generals:

  • Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

Objectius específics:

  • Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.
  • Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
  • Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
  • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
  • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
  • Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

 

Continguts:

1. Social Media i Community Management

  1.1. Xarxes socials i comunitats.

  1.2. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

  1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

  1.4. Com dinamitzar comunitats on line.

  1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook

  3.1. Facebook. Característiques principals.

  3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

  3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

  3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter

  4.1. Twitter. Característiques principals

  4.2. Llenguatge específic de Twitter.

  4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

  5.1. Pinterest, la plataforma visual.

  5.2. Google+: Característiques principals.

  5.3. LinkedIn. Característiques principals.

  5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.

  5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).

  5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

  5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager

  6.1. HootSuite i TweetDeck.

  6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

  6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media

  7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

  7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: : aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

La formació es realitzarà dins el Campus Virtual d'ACRA. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

Info teleformació

 

logo conforcat         

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.