(3.1/A)Eines de Coaching Nivell 1

Expedient PT20170023. Convocatòria de formació transversal 2017-2018 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
30-01-2018
Finalització del curs
22-02-2018
Horari
30 de gener/1, 8, 13, 15 i 22 de febrer de 9:00 a 14:00
Durada
30 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
ACRA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents
imatge coaching tastets formacio

Contingut del curs

Objectiu generals:

-  Conèixer el coaching , els principis bàsics i la seva utilitat en els diferents contextos.

Continguts:

 1. Què és el coaching.

 1.1. Què és el coaching? Definició i característiques de la metodologia.

 1.2. Orígens del coaching i realitat actual. Més enllà de la moda.

 1.3. Terminologia bàsica utilitzada dins del món del coaching.

 1.4. Procés i sessions.

 2. Aportacions del coaching.

 2.1. Coaching vs altres metodologies.

 2.2. Diferencies entre coaching i teràpia, tutoria/mentoring, assessoria/consultoria, formació, entrenament i altres mètodes d’intervenció personal i/o grupal.

 2.3. En quines situacions és útil l’aplicació del coaching.

 3. La persona com ésser total.

 3.1. Model basat en la integració cos-ment.

 4.Importància del fet lingüístic-emocional-corporal.

 4.1. Els tres dominis en coaching: lingüístic-emocional i corporal.

 4.2. El llenguatge com a creador de realitats.

 4.3. Quan el cos parla.

 4.4. L’emoció i la seva presència constant.

 5. Emoció i estat emocional

 5.1. Diferència entre emoció i estat emocional.

 5.2. Facticitat i possibilitat de l’ésser humà.

 5.3. Control de les emocions i canvi dels estats emocionals.

 5.4. Converses transformadores. Com canviar estats emocionals.

 6. Dimensions corporals emocionals.

 6.1. Els 7 centres d’energia del cos.

 6.2. Funcions i connexions.

 7. Lideratge d’un mateix.

 7.1. Autoconeixement.

 7.2. Autogestió- autocontrol.

 7.3. Creences limitants i potenciadores.

 7.4. Projecte de vida.

 8. Lideratge d’equips.

 8.1. Aplicació del coaching en el lideratge d’equips.

 8.2. Diferències entre el lider vs lider-coach.

 9. Escolta activa

 9.1. Concepte.

 9.2. Competència bàsica en coaching.

 9.3. Com desenvolupar-la i entrenar-la.

 

 logo conforcat         logo sepe 

 

Requisits

Per formalitzar la inscripció al curs és imprescindible la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats -DARDO-)

Es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 25/01/2018 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Francesc Sedo 2021c

Francesc Sedó Capdevila

Màster en Coaching i Lideratge Personal per la Universitat de Barcelona, Màster Practitioner en PNL, Especialista en Educació Emocional per la FEM (Fundació per a l'Educació Emociona) i Llicenciat en Química per la Universitat de Barcelona. Des de l'any 1995 fins el 2008 ha treballat com a professor de secundària i tutor. A partir de l'any 2008 treballa com a formador en Coaching, Resolució de Conflictes, Intel•ligència Emocional i Gestió d'Equips per a diverses entitats. Ha desenvolupant un programa de Coaching per a docents que actualment tutoritza a PRISMA. Realitza processos de coaching personal a adults i adolescents i tallers de coaching grupal. És membre fundador de l'associació de coaches Coaching Catalunya. Coautor del llibre "Coaching a la pràctica: 10 històries reals d'èxit" publicat per l'editorial Amat l'any 2013.