(26.1/A) Màrqueting

Expedient PT20190019. Convocatòria de formació sectorial 2019-2020, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
08-01-2021
Finalització del curs
29-01-2021
Calendari
8,11,13,15,18,20,22 i 25 Gener de 2021
Horari
De 15'30 a 18'00; menys el 11 i el 15 que serà fins les 18'30
Durada
25 hores
Modalitat
Aula virtual
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
30
Preu
0€
Documents

Contingut del curs

Objectius generals:

- Capacitar a l'alumnat per dissenyar i implementar un pla de màrqueting directe.
- Dotar a l’alumnat dels coneixements estratègics de màrqueting directe més efectius i rendibles per implantar-los en la seva empresa.

Objectius específics.

- Dissenyar i gestionar bases de dades per a la fidelització de clients en l'activitat comercial.
- Adquirir els coneixements necessaris per a comprendre i aplicar els determinants del màrqueting.
- Adquirir una visió àmplia de les diverses funcions que es desenvolupen en l'empresa i del lloc que el màrqueting ocupa en aquestes funcions.
- Conèixer les tècniques d'implantació dels mètodes operatius i els mitjans de control.
- Conèixer els instruments del màrqueting i la seva influència en la venda .
- Conèixer els principis , fonaments i conceptes del màrqueting.

 

Continguts:

1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.

2. El pla de màrqueting directe
2.1. Anàlisi de la situació
2.2. Determinació d’objectius
2.3. Selecció i elaboració d’estratègies
2.4. Pressupost
2.5. Seguiment

3. Estratègies d'interacció amb els clients.
3.1. Estructura d'un pla de màrqueting relacional
3.2. Fases del procés de màrqueting relacional
3.3. La base de dades como eina útil
3.4. Segmentació i explotació de la base de dades .

4. Estratègies de fidelització i venda.
4.1. Elements clau d’un pla de fidelització.
4.2. Estratègies de retenció. Vincles.

 logo conforcat         

Informació i requeriments

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.


Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció adjunt, complimentat i signat
  2. Document adjunt d’Autorització de cessió gratuïta de drets d’imatge i veu signat
  3. Copia del DNI o NIE.
  4. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu).
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance).
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur).

 La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al C/ Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 31/12/2020 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.

On es fa?

Campus Virtual d'ACRA

Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA. (més informació sobre aula virtual i teleformació)

Es imprescindible que cada alumne accedeixi a la formació amb el seu usuari i contrasenya

 Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA).

Us recomanem que us connecteu al campus amb antelació per verificar que tot és correcte. Si 24h abans de l’inici del curs no heu rebut el mail de benvinguda consulteu la vostra safata de correu brossa o poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 934141151.

 

logo conforcat         

Docents

Oscar Prat Marti

Oscar Prat Marti

Llicenciat en Publicitat i RRPP per la UAB i Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació per la UOC; ha estat Director de Màrqueting i Comercial en diverses empreses multinacionals, principalment en el sector industrial. Té una dilatada experiència com a formador en estratègies de Màrqueting i habilitats de venda, així com en lideratge i innovació.