(25.2) Neurolideratge

Inici del curs
23-09-2021
Finalització del curs
28-10-2021
Calendari
23, 28, 30 de setembre; 5, 7, 14, 19, 21, 26 i 28 d'octubre
Horari
de 9:00 a 12:00
Durada
30 hores
Modalitat
Presencial adaptat parcialment a Aula virtual
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Neurolideratge

Contingut del curs

Objectius generals:

* Conèixer el funcionament del cervell dels col.laboradors i col.laboradores d'un equip per tal d'assolir objectius diferencials i transformar a les persones a nivell professional i personal.

Objectius específics:

* Aprendre les bases cerebrals en les diferents funcions implicades en els equips (atenció i percepció, memòria, aprenentatge, creativitat, presa de decisions, gestió de conflictes…)

* Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en la gestió i potenciació dels equips

* Aplicar els coneixements sobre el funcionament del cervell en el propi autolideratge

 

Continguts:

1. El lideratge en el s.XXI (característiques i necessitats)

 1.1. Recursos neuronals des de el neurolideratge

2. Introducció a les bases i estructures cerebrals implicades en el lideratge

 2.1. La triada cerebral

 2.2. Els lòbuls cerebrals i funcions diferenciades

 2.3. Les neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors

 2.4. Especialització hemisfèrica i deslocalització funcional

 2.5. Predominància cerebral. Teoria de Benzinger i aplicació als membres de l'equip

3. Aplicació pràctica del neurolideratge

 3.1. Neuroaprenentatge i neuroplasticitat

    3.1.1 Ones cerebrals associades a l'aprenentatge i potenciació de les mateixes

    3.1.2 Les emocions, l'aprenentatge organitzatiu i l'hipocamp

    3.1.3. Eines practiques per desenvolupar el neuroaprenentatge a la organització

 3.2. La creativitat

    3.2.1. Les bases cerebrals de la creativitat

    3.2.2. El procés creatiu. Model C.R.E.A.T.E.S

    3.2.3. Potenciació de la creativitat en l'equip des d'una vessant neuro

 3.3. L'equilibri cerebral

    3.3.1. Sincronització d'hemisferis cerebrals per assolir el benestar personal i professional, aplicació en els equips

    3.3.2. Eines per sincronitzar els hemisferis

 3.4. Millora del rendiment cerebral en els equips

    3.4.1. Gestió de l'estrès, higiene del son, alimentació, exercici físic, aprenentatge cognitiu

    3.4.2. La felicitat a l'empresa i les seves conseqüències a nivell cerebral

 3.5. Les emocions i el neurolideratge

    3.5.1. Reaccions químiques emocionals

    3.5.2. Eines de gestió emocional fonamentades en les reaccions cerebrals

    3.5.3. Eines d'autogestió emocional que provoquen canvis cerebrals i conductuals

 

 logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: : aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

 

La formació es realitzarà mitjançant l'aplicació Adobe Connect. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

Info Adobe

 

logo conforcat         

Docents

Foto Raquel Aguilera

Raquel Aguilera

Acompanya empreses i persones. Consultora, coach i facilitadora en la gestió del canvi i transformació relacional de les organitzacions. Coordinadora en programes directius de desenvolupament personal i resolució de conflictes per a entitats privades. Col·laboradora habitual en formació de competències relacionals clau i tècniques de millora d’habilitats en diferents entitats gestores i associacions com Acra. Postgrau en Coaching laboral a la Universitat de Barcelona, Tècnic en PNL-neuromarketing a la Universidad de Alcalà, Direcció de la Comunicació a ESADE Bussines School i Màster en IEDE Bussines school en Comunicació i Marketing. Coach relacional certificada per l’Institut Relacional. Facilitadora certificada model Bridge. Facilitadora certificada model Sikkhona.