(2.1) Atenció al client

Expedient PT20190019. Convocatòria de formació sectorial 2019-2020, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
15-02-2021
Finalització del curs
19-03-2021
Calendari
15, 22 de febrer, 1, 5, 8, 12, 15 i 19 de març
Horari
de 11:00 a 14:00
Durada
30 hores (24 en aula virtual + 6 de treball individual)
Modalitat
Aula virtual
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Client

Contingut del curs

Objectiu general:

- Adquirir els coneixements, habilitats i destreses que permetin, a través de la comunicació, oferir una qualitat de servei i atenció al client.

Objectius específics:

- Conèixer el procés de comunicació.

- Adquirir destreses en el llenguatge no verbal i la comunicació oral.

- Conèixer la tipologia de la comunicació escrita.

- Desenvolupar pautes de conducta: l'escolta i les preguntes i una actitud positiva cap als clients.

Continguts:

1. Aspectes generals de la comunicació
  1.1. El procés comunicatiu
  1.2. Principis que regeixen la comunicació interpersonal
  1.3. Nivells i tipus de comunicació
  1.4. Analitzar els obstacles, barreres i dificultats de la comunicació

2. La comunicació oral
  2.1. Introducció. Como em veig, com em comunico
  2.2. L'expressió verbal
  2.3. Tècniques d’ expressió oral

3. La comunicació escrita
  3.1. L'expressió escrita
  3.2. Estructura del tex
  3.3. Estil. Claus per millorar la comunicació escrita.

4. Atenció al públic
  4.1. Atenció personal
  4.2. Atenció telefònica
  4.3. La importància de la Imatge Personal

5. El consumidor
  5.1. Establir els tipus de clients/consumidors i les seves característiques diferencials.
  5.2. Comportament de compra i postcompra
  5.3. Fidelització del client
  5.4. Aspectes legals

 

 logo conforcat         

 

 

 

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

logo conforcat         

Docents

Oscar- Tàctica 360

Oscar Becerril

Formador. Diplomat en Relació Laborals. Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Expert universitari en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions (UdL). Màster universitari en Intel·ligència Emocional i Coaching en l’entorn laboral (UB). Practicioner en PNL