(2.1/A) Atenció al client

Expedient PT20190019. Convocatòria de formació sectorial 2019-2020, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
15-10-2020
Finalització del curs
24-11-2020
Calendari
15,20,22,27,29 Octubre i 3,5,10,12,17,19,24 Novembre
Horari
De 11'30 a 14'00
Durada
30 hores
Modalitat
Aula virtual
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
30
Preu
0€
Documents

Contingut del curs

Objectius generals:

- Adquirir els coneixements, habilitats i destreses que permetin, a través de la comunicació, oferir una qualitat de servei i atenció al client.

Objectius específics:

- Conèixer el procés de comunicació.

- Adquirir destreses en el llenguatge no verbal i la comunicació oral.

- Conèixer la tipologia de la comunicació escrita.

- Desenvolupar pautes de conducta: l'escolta i les preguntes i una actitud positiva cap als clients.

Continguts:

1. Aspectes generals de la comunicació
1.1. El procés comunicatiu
1.2. Principis que regeixen la comunicació interpersonal
1.3. Nivells i tipus de comunicació
1.4. Analitzar els obstacles, barreres i dificultats de la comunicació

2. La comunicació oral
2.1. Introducció. Como em veig, com em comunico
2.2. L'expressió verbal
2.3. Tècniques d’ expressió oral

3. La comunicació escrita
3.1. L'expressió escrita
3.2. Estructura del tex
3.3. Estil. Claus per millorar la comunicació escrita.

4. Atenció al públic
4.1. Atenció personal
4.2. Atenció telefònica
4.3. La importància de la Imatge Personal

5. El consumidor
5.1. Establir els tipus de clients/consumidors i les seves característiques diferencials.
5.2. Comportament de compra i postcompra
5.3. Fidelització del client
5.4. Aspectes legals

 

 logo conforcat         

 

 

 

Informació i requeriments

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.

Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció complimentat
  2. Copia del DNI o NIE
  3. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)

La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 10/10/2020 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

On es fa?

Campus Virtual d'ACRA

 

Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA. (més informació sobre aula virtual i teleformació).

Es imprescindible que cada alumne accedeixi a la formació amb el seu usuari i contrasenya

 Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA).

Us recomanem que us connecteu al campus amb antelació per verificar que tot és correcte. Si 24h abans de l’inici del curs no heu rebut el mail de benvinguda consulteu la vostra safata de correu brossa o poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 934141151.

 

logo conforcat         

Docents

Oscar- Tàctica 360

Oscar Becerril

Formador. Diplomat en Relació Laborals. Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Expert universitari en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions (UdL). Màster universitari en Intel·ligència Emocional i Coaching en l’entorn laboral (UB). Practicioner en PNL