(12.1/A) Gestió comercial i tècniques de venda en l'àmbit assistencial

Inici del curs
03-11-2016
Finalització del curs
30-11-2016
Horari
3, 7, 10, 15, 18, 22, 24 i 30 Novembre 9:30 h a 14:30 h
Durada
40 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
SANT JOAN DESPI
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Gestió Comercial

Contingut del curs

Objectius generals:

  • Conèixer i aplicar els principis, mètodes, tècniques dels processos de venda en funció de les característiques i necessitats dels clients.
  • Conèixer les diferents estratègies de màrqueting per rendibilitzar la gestió comercial de l'empresa.

Objectius específics:

  • Adquirir les tècniques i procediments que afavoreixin una bona comunicació orientada a la venda d'un producte o servei.
  • Capacitar al venedor per tal d’aconseguir vendre el producte o servei, mitjançant la millora de la comunicació de venda.
  • Conèixer en profunditat el perfil de client i venedor en el procés de venda, per anticipar-se a les seves necessitats i aconseguir fidelitzar-lo.

Descripció del programa:

1. Estructura i planificació del diàleg de venda 

1.1  perfil i planificació del diàleg de venda.

1.2  Amb quin tipus de comercial es vol relacionar el client   d'avui?

1.3  Perfil del venedor actual.

1.4  El diàleg com a eina d’anàlisi de les necessitats del client

1.5  Per què hi ha venedors que creixen en les seves xifres?

2.   Les bases de la tècnica d'argumentació 

2.1  Els elements de l’argumentació

2.2  Anàlisi del context comercial de l’argumentació

2.3  La tesis, les bases, les garanties i el recolzament.

2.4  Etapes de l’argumentació. Que fer abans i què després.

3.    Presentar eficaçment productes i serveis

3.1  Estructura de la comunicació de venda.      

3.2  Presentació personal i de l’empresa

3.3  La preparació de la visita amb el client: què hem de dur per a fer-la efectiva?

3.4  Què destacar del producte i/o servei, tenint en compte les necessitats del client.

3.5  Tancar l’entrevista amb acords.

4.    El tracte amb els clients 

4.1  Comunicació verbal i no verbal en l’atenció al client

4.2  Habilitats socials aplicades al tracte amb el client

4.3  Tipologia de clients.

4.4  Perquè es perden els clients?

4.5  Gestió de queixes, reclamacions i suggerències

5.    Tècniques de vendes a mida de les diferents situacions específiques. 

5.1  Per recuperar clients.

5.2  Per activar clients: de passius a actius.

5.3  Pels clients potencials de “gran volum”.

5.4  Per accelerar la venda creuada amb clients actius.

6.    Avaluació 

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio@acra.cat la següent documentació abans del 24/10/2016

- Annex d'inscripció 1 i 2 complimentats,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o certificat de demandant d'ocupació -DONO- en cas d'aturats).

Docents

Jordi Pageo Puig

Llicenciat en ADE i màster en gerontologia social. Consultor, formador i assessor d' empreses en fase estratègica i operativa del negoci en el sector sociosanitari. Formacio especialitzada en Empresa, Màrqueting i Comunicació a ESERP, EADA, UB i la UOC. Des de l' any 2005, i immers en el sector i la gestió de centres geriàtrics, a la Direcció General de Bellaire, S.L.