Notícies

17 d'octubre de 2025

Donem a conèixer les oportunitats laborals del sector al Saló de l’Ocupació

ACRA assisteix en aquest congrés des de fa dos anys per conscienciar a les noves generacions de professionals sobre les oportunitats laborals que ofereix sector de la dependència

saló ocupació 2025 2 col

Hem participat aquesta setmana al Saló de l’Ocupació (15 i 16 d’octubre) a la Fira de Barcelona amb un estand des d’on hem informat i assessorat prop d'un centenar de persones assistents sobre formació, perfils professionals i oportunitats laborals del sector.

Juntament amb Barcelona activa, hem organitzat una taula rodona sobre "Oportunitats professionals en el sector de l'economia de les cures" amb tres entitats associades (MutuamMútua de Terrassa - Fundació Vallparadís i Fundació hospital Torroella de Montgrí) i el Consorci d'educació de Barcelona per donar a conèixer les necessitats i oportunitats laborals del nostre sector.