(22.3) Mindfulness (Sant Cugat)
Expedient PT20210010. Convocatòria de formació sectorial 2021-2022, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.
- Inici del curs
- 03-11-2022
- Finalització del curs
- 21-11-2022
- Calendari
- 3, 7, 10, 14, 17 i 21 de Novembre
- Horari
- De 15:00h a 20:00
- Durada
- 30 hores
- Modalitat
- Presencial
- On es fa?
- Sant Cugat
- Places disponibles
- 0
- Preu
- 0€
- Documents
Contingut del curs
OBJECTIU GENERAL:
Dotar de les tècniques necessàries per augmentar els nivells de consciència, contribuint a gestionar millor els canvis, optimitzar la presa de decisions, gestionar les crisis i els desafiaments del dia a dia, així com obtenir benestar i un alt rendiment personal i professional.
OBJECTIU ESPECÍFIC:
Establir un pla d'acció per a la millora personal i professional en els aspectes d’autoconsciència, control emocional, gestió dels canvis i benestar general.
CONTINGUTS:
1. Consciència emocional: Aprendre a relaxar-se i a deixar anar.
1.1. Com fer una relaxació corporal i aprendre a meditar en la vida quotidiana.
1.2. Identificar els teus estressos i superar-los.
1.3. Identificar les teves emocions i aprendre a gestionar-les La consciència plena i la reducció de l’estrès.
1.4. Com parar el teu cap?
2. Actuar en comptes de reaccionar Aprendre a gestionar el conflicte.
2.1. Aprendre a comunicar-te de una forma assertiva.
2.2. Tècniques d’assertivitat .
3. L’estrès i la gestió del temps.
3.1. Gestiona el temps de forma eficaç
3.2. Els lladres del temps: imprevistos, distraccions, interrupcions
4. Aprendre a optimitzar la presa de decisions.
4.1. Aprendre a veure altres perspectives
4.2. Com disminuir els judicis i les expectatives
Requisits
Aquest curs està adreçat a:
- Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
- Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
- Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
![]()
Inscripció
Com formalitzar la inscripció?
Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:
- Annex 1 d’inscripció adjunt, complimentat i signat
- Copia del DNI o NIE.
- Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu).
Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance).
Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur).
La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00
La data límit per a l’admissió de la documentació és el 28/10/2022 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent..
ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.
On es fa?
GERVAL
C/ del Rosselló nº 17
08172, Sant Cugat del Vallès
![]()
Docents

Raquel Aguilera
Acompanya empreses i persones. Consultora, coach i facilitadora en la gestió del canvi i transformació relacional de les organitzacions. Coordinadora en programes directius de desenvolupament personal i resolució de conflictes per a entitats privades. Col·laboradora habitual en formació de competències relacionals clau i tècniques de millora d’habilitats en diferents entitats gestores i associacions com Acra. Postgrau en Coaching laboral a la Universitat de Barcelona, Tècnic en PNL-neuromarketing a la Universidad de Alcalà, Direcció de la Comunicació a ESADE Bussines School i Màster en IEDE Bussines school en Comunicació i Marketing. Coach relacional certificada per l’Institut Relacional. Facilitadora certificada model Bridge. Facilitadora certificada model Sikkhona.

