(1.3/A) Atenció al client

Expedient PT20170023. Convocatòria de formació transversal 2017-2018 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
05-10-2018
Finalització del curs
23-10-2018
Calendari
5, 9, 11, 15, 18 i 23 d'octubre
Horari
de 9:00 a 14:00
Durada
30 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
ACRA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents
Atenció al client

Contingut del curs

Objectius generals:

- Adquirir els coneixements, habilitats i destreses que permetin, a través de la comunicació, oferir una qualitat de servei i atenció al client.

Objectius específics:

- Conèixer el procés de comunicació.

- Adquirir destreses en el llenguatge no verbal i la comunicació oral.

- Conèixer la tipologia de la comunicació escrita.

- Desenvolupar pautes de conducta: l'escolta i les preguntes i una actitud positiva cap als clients.

Continguts:

1. Aspectes generals de la comunicació

1.1. El procés comunicatiu

1.2. Principis que regeixen la comunicació interpersonal

1.3. Nivells i tipus de comunicació

1.4. Analitzar els obstacles, barreres i dificultats de la comunicació

2. La comunicació oral

2.1. Introducció. Como em veig, com em comunico

2.2. L'expressió verbal

2.3. Tècniques d’ expressió oral

3. La comunicació escrita

3.1. L'expressió escrita

3.2. Estructura del tex

3.3. Estil. Claus per millorar la comunicació escrita.

4. Atenció al públic

4.1. Atenció personal

4.2. Atenció telefònica

4.3. La importància de la Imatge Personal

5. El consumidor

5.1. Establir els tipus de clients/consumidors i les seves característiques diferencials.

5.2. Comportament de compra i postcompra

5.3. Fidelització del client

5.4. Aspectes legals

 

 logo sepe             logo conforcat

 

 

 

Informació i requeriments

Per formalitzar la inscripció al curs és imprescindible la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats -DARDO-)

Es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 03/10/2018 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

On es fa?

ACRA

 

C/Calàbria, 236-240 (local 1)

08029 Barcelona

Docents

Felipe Diaz

Felipe Díaz

Consultor i formador empresarial especialitza en Gerència Empresarial Comercial i gestió d'equips humans. Executive MBA, Master en Project Management per EAE, expert en Supply Chain Management i Executive Coach.