Ús de les noves tecnologies per a la captació i fidelització de clients (xarxes socials) (Codi 22.1)

Inici del curs
08-04-2015
Finalització del curs
29-04-2015
Horari
8, 22, 27 i 29 d'abril de 9:00 a 14:00
Durada
20 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
Barcelona
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
portatil

Contingut del curs

OBJECTIUS GENERALS:

1. Introduir el marketing digital per a la captació i fidelització de clients i usuaris.

2. Gestionar la bona reputació a les xarxes socials.

3. Utilitzar les xarxes per a la comunicació amb les famílies.


OBJECTIUS ESPECÍFICS:

1. Conèixer les tècniques de màrketing digital.

2. Conèixer les principals xarxes socials i per a què utilitzar-les.

3. Marca personal. Aprendre a saber qui parla bé de l’empresa/entitat.

4. Fidelitzar. Aprendre a crear comunitat.


CONTINGUTS:

1. Marca personal:

 Analitzar:

  • Qui sou: les teves habilitats, les teves passions ,la teva única proposta de valor)
  • Com sou percebuts: relacions personals, relacions professionals, reputació online.
  • Què es vol assolir: sector, mercat, estil

 Crea pròpia marca: emocions i paraules, emocions i imatges, emocions i narració:

  • Crear la pròpia xarxa (el teu "home", parcs i places, teatres i clubs)
  • Crea el propi ecosistema: influències, comunitats, desconnectat.
  • Crear contingut original: blog, social media, comunicació a les xxss.
  • Involucrar-se i participar: conversa, comentaris, compartir.
  • Escoltar i observar: notícies, crítiques

2. Les Xarxes socials: Perquè serveixen:

 Quines xxss són més útils per a la vostra empresa.

 Introducció a Facebook, twitter, Google +, Instagram, Linkedin i Pinterest.

  • Què són les xarxes socials? Quina utilitat tenen? Perquè hem de ser a les xarxes socials? Quin cost té no tenir una marca personal a les xarxes socials?
  • Perquè s'ha de tenir un blog.
  • Facebook: la xarxa amb més usuaris. Obrir compte. Gestionar el compte. Posar continguts. Creació i difusió d’events. La web i les aplicacions per mòbil i tauletes. Pages i Facebook Insights.
  • Twitter: els 140 caràcters més ben aprofitats. Obrir compte. Gestionar el compte. Conceptes bàsics: tweets, retweets, hashtags, mencions directes, missatges directes, follows, unfollows. La web i les aplicacions per mòbil i tauletes. Hootsuite: multicompte. Compartir a les xarxes socials. Ús de hashtags i mencions directes.
  • Instagram: la facilitat de fer fotos. Obrir compte. Gestionar el compte. Ús dels filtres.
  • Linkedin: el currículum online. Obrir compte. Gestionar compte. Aprofitar sinèrgies. Contactar amb clients i proveïdors

3. Màrqueting online:

 Màrqueting a les xxss.

 Email marketing (introducció a la newsletter: Mailchimp).

 Com fer una campanya de marketing online.

 

logo sepe            logo conforcat

Requisits

Calendari:

8, 22, 27 i 29 d'abril de 9:00 a 14:00

 

Aquest curs forma part del Contracte Programa sectorial subvencionat a través del Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

 

Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu martigues@acra.cat la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina.

Docents

Enric

Enric Bastardas

Practitioner i màster en PNL, especialista en comunicació i personal branding (Marca personal). Màster en Neuromàrqueting i Gamificació. Llicenciatura en econòmiques i màster en direcció Bancària.