Borsa de treball
Director/a
A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones, i tu hi pots contribuïr formant part del nostre equip.
La persona seleccionada serà la responsable de liderar, organitzar, supervisar i oferir atenció integral amb la màxima qualitat i efectivitat la Residència.
Tindrà l’objectiu principal d’assolir la plena satisfacció dels seus clients, usuaris, famílies i treballadors/es, amb la mirada centrada en el Model ACP, procurant la implicació dels seus equips, i amb la màxima innovació i rendibilitat social d’acord amb la planificació estratègica i valors de SUMAR.
Concretament, algunes de les funcions que desenvoluparà seran:
- Usuaris i famílies: Coordinar, organitzar i gestionar el conjunt d’àrees i recursos necessaris per oferir un servei que faciliti un entorn compensatori a la llar adequat a les necessitats d’assistència, afavorint la recuperació i el manteniment del màxim grau d’autonomia personal i social; Atenció a les persones i a les seves famílies; Oferir un espai d’acollida i de desenvolupament d’activitats a les persones grans; Donar resposta a les necessitats del client oferint-li solucions amb un alt valor afegit, etc.
- Gestió de l’operativa: Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics de l’equipament i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius; Dissenyar, difondre i implantar les polítiques i sistemes innovadors per a respondre a les necessitats dels usuaris, i garantir la qualitat dels serveis; Col·laborar i fer propostes de millora continua de la Residència, etc.
- Gestió de serveis: Implantar nous sistemes de treball que impedeixin la repetició de problemàtiques i/o incidències; Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al usuari, etc.
- Gestió de persones i direcció d’equips: Liderar, acompanyar, orientar i fer seguiment de l’equip de persones per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal, així com motivar-lo i mantenir-ne una comunicació fluida; Gestió de l’equip tècnic i coordinació amb l’àrea Gestió de Persones per aspectes relacionats en aquest àmbit d’actuació (conflictes, canvis, clima laboral), etc.
- Gestió de la qualitat i les incidències: Orientar el servei cap a l’excel·lència operativa i tècnica, i vetllar perquè comporti una major satisfacció dels usuaris; Recollida i tramitació de queixes, reclamacions i conflictes i vetllar per la màxima qualitat d’atenció a les persones, etc.
S'ofereix:
Horari: Jornada de treball de 40 hores setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres, amb la flexibilitat que requereix el lloc de treball, en el sentit de disponibilitat pel que fa a urgències i incidències del centre. (Es precisa presència de matins i tardes a la Residència)
Contracte: Estable
Salari: Segons conveni GERCAT
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Director/a
- Titulació requerida
- Es requereix disposar de titulació universitària de l'àmbit social, com Psicologia, Treball Social o bé sanitària Infermeria, Fisioteràpia, etc.
- Requisits del lloc de treball
Formació: Es requereix disposar de titulació universitària de l'àmbit social, com Psicologia, Treball Social o bé sanitària Infermeria, Fisioteràpia, etc.
- Imprescindible aportar formació específica en la gestió i direcció de centres assistencials.
- Es valorarà formació específica del Model ACP.
Experiència: Almenys tres anys d’experiència com a Director/a Tècnic/a en un lloc de treball similar.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Perfil competencial:
Professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, amb facilitat per l’establiment de relacions interpersonals, que disposi de bones habilitats socials i d'empatia vers els altres.
Orientat/da al treball en equip, amb facilitat de motivació de l’equip humà i amb alta capacitat de negociació, direcció i lideratge de persones.
Pensem en un/a professional flexible i proactiu/va, amb capacitat de planificar i organitzar. A l’hora per les funcions encomanades és indispensable estar habituat/da a la presa de decisions i facilitat de resolució d’incidències i problemes.
- Salari
- A concretar
- Places vacants
- 1
- Població
- Salt
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- -
- Jornada
- Completa
- Horari
- Dilluns a Divendres
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta
