Borsa de treball
Administratiu/va
Oferta de treball a SAD GIRONA
Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la gestió i organització del servei. La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels professionals del SAD Girona, atenció de les trucades dels treballadors i usuaris del servei. Càlculs de variables, planificació de vacances i gestió del absentisme dels professionals.
Dirigint i, organitzant la motivació de l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Administratiu/va
- Titulació requerida
- Cilce Formatiu Administratiu
- Requisits del lloc de treball
Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en Coordinació de Gestió del SAD o serveis socials.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
- Salari
- 19.613€
- Places vacants
- 1
- Població
- Girona
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- -
- Jornada
- Completa
- Horari
- Matins amb una tarda de guradia
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta