Borsa de treball

Administratiu/va

Oferta de treball a SAD GIRONA

Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització del servei.

Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la  gestió i organització del servei. La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels professionals del SAD Girona, atenció de les trucades dels treballadors i usuaris del servei. Càlculs de variables, planificació de vacances i gestió del absentisme dels professionals.

Dirigint i, organitzant la motivació de l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Administratiu/va
Titulació requerida
Cilce Formatiu Administratiu
Requisits del lloc de treball

Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en Coordinació de Gestió del SAD o serveis socials. 

Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.

 

Salari
19.613€
Places vacants
1
Població
Girona

Contracte

Tipus de contracte
Indefinit
Duració
-
Jornada
Completa
Horari
Matins amb una tarda de guradia