Borsa de treball

Administratiu/va

Oferta de treball a SUMAR SERVEIS PUBLICS D'ACCIO SOCIAL DE CATALUNYA

Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 20 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei del Masnou. 

Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la ra gestió i organització integral del servei. La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.

 

Descripció de l'oferta

Categoria professional
Administratiu/va
Titulació requerida
Cilce Formatiu Administratiu
Requisits del lloc de treball

Formació: En Administració i gestió de persones. 

Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en coordinació Gestió de Servei d'Atenció Domiciliària

Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.

 

Salari
10.100€
Places vacants
1
Població
Salt

Contracte

Tipus de contracte
Indefinit
Duració
20h setmanals
Jornada
Parcial matí
Horari
-