Borsa de treball
Administratiu/va
Oferta de treball a SUMAR SERVEIS PUBLICS D'ACCIO SOCIAL DE CATALUNYA
Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 20 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei del Masnou.
Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la ra gestió i organització integral del servei. La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
Descripció de l'oferta
- Categoria professional
- Administratiu/va
- Titulació requerida
- Cilce Formatiu Administratiu
- Requisits del lloc de treball
Formació: En Administració i gestió de persones.
Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en coordinació Gestió de Servei d'Atenció Domiciliària
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
- Salari
- 10.100€
- Places vacants
- 1
- Població
- Salt
Contracte
- Tipus de contracte
- Indefinit
- Duració
- 20h setmanals
- Jornada
- Parcial matí
- Horari
- -
Inscripció
Introdueix el teu correu electrònic per inscriure't a l'oferta