(26.1) Personal branding

Expedient PT20200031. Convocatòria de formació sectorial 2020-2021, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
04-05-2021
Finalització del curs
25-05-2021
Calendari
4, 6, 11, 13, 18, 20, 25 de maig
Horari
de 9:00 a 12:30 (25 de maig de 9:00 a 1200)
Durada
30 hores (24 hores en aula virtual + 6 de treball individual)
Modalitat
Aula virtual
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
30
Preu
0€
Documents

Contingut del curs

Objectius generals:

- Comprendre  les responsabilitats de tenir una marca personal o empresarial com a clau en la nova estructura de les organitzacions.

- Aprofitar el fenomen “branding” per posicionar-se al mercat laboral.

- Conèixer els avantatges de tenir una marca personal connectada a la marca empresarial com a  estratègia de les organitzacions enfront d'altres formats tradicionals.

- Com millorar la creativitat.  

 

Objectius específics: 

- Conèixer els diferents models de marca personal que millor s’adaptin a un mateix i a la seva organització.

- Dominar el QCIP (Quadre de Comandament Integral Personal) per una bona implantació del PDAD ( Planificar- Desplegar- Actuar- Desafiar).

- Analitzar l’evolució del mercat en marques per l’autoaprenentatge i millora de la reputació.

- Conèixer les eines bàsiques en creació i gestió de marca personal i empresarial en  productes o serveis. 

- Identificar les claus per la diferenciació i singularitat de la pròpia marca: competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal i competència social.

 

Continguts:


1. Business brand & Personal brand

  1.1. Concepte i evolució de les marques

  1.2. Casos d’èxit i fracàs

  1.3. Tendències en els mercats

  1.4. Missió, valors i rols de les marques

 

2. Eines per construir una marca corporativa

  2.1. Claus per a la singularitat i diferenciació

  2.2. Factors de generació de confiança

  2.3. Neuro - màrqueting - De les eines tradicionals a les eines 2.0

 

3. Estratègia de màrqueting digital en les marques"

  3.1. Pla d’acció. De l'I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)

  3.2. Mercadologia

  3.3. Responsabilitat, valors i objectius

  3.4. Creativitat

  3.5. Anàlisi de la competència

 

4. Personal Branding

  4.1. DAFO personal

  4.2. Creació del QCIP

  4.3. Implantació del PDAD

  4.4. Branding estratègic

  4.5. Personal Branding i mercat laboral



 logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General, Autònom o que están en situación d'ERTO.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

  

La formació es realitzarà mitjançant l'aplicació Adobe Connect. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:

Info Adobe

 

logo conforcat         

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.