(26.1) Màrqueting

Expedient PT20190019. Convocatòria de formació sectorial 2019-2020, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
01-02-2021
Finalització del curs
01-03-2021
Calendari
1, 4, 11, 18, 22, 25 de febrer i 1 de març
Horari
de 15:30 a 18:30 (21 en aula virtual + 4 de treball individual)
Durada
25 hores
Modalitat
Presencial adaptat parcialment a Aula virtual
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
MRKT

Contingut del curs

Objectius generals:

- Capacitar a l'alumnat per dissenyar i implementar un pla de màrqueting directe.
- Dotar a l’alumnat dels coneixements estratègics de màrqueting directe més efectius i rendibles per implantar-los en la seva empresa.

Objectius específics.

- Dissenyar i gestionar bases de dades per a la fidelització de clients en l'activitat comercial.
- Adquirir els coneixements necessaris per a comprendre i aplicar els determinants del màrqueting.
- Adquirir una visió àmplia de les diverses funcions que es desenvolupen en l'empresa i del lloc que el màrqueting ocupa en aquestes funcions.
- Conèixer les tècniques d'implantació dels mètodes operatius i els mitjans de control.
- Conèixer els instruments del màrqueting i la seva influència en la venda .
- Conèixer els principis , fonaments i conceptes del màrqueting.

 

Continguts:

1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.

2. El pla de màrqueting directe
  2.1. Anàlisi de la situació
  2.2. Determinació d’objectius
  2.3. Selecció i elaboració d’estratègies
  2.4. Pressupost
  2.5. Seguiment

3. Estratègies d'interacció amb els clients.
  3.1. Estructura d'un pla de màrqueting relacional
  3.2. Fases del procés de màrqueting relacional
  3.3. La base de dades como eina útil
  3.4. Segmentació i explotació de la base de dades .

4. Estratègies de fidelització i venda.
  4.1. Elements clau d’un pla de fidelització.
  4.2. Estratègies de retenció. Vincles.

 

 logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.

logo conforcat         

 

Docents

Oscar Prat Marti

Oscar Prat Marti

Llicenciat en Publicitat i RRPP per la UAB i Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació per la UOC; ha estat Director de Màrqueting i Comercial en diverses empreses multinacionals, principalment en el sector industrial. Té una dilatada experiència com a formador en estratègies de Màrqueting i habilitats de venda, així com en lideratge i innovació.