(26.1) La gamificació en l'aprenentatge

Expedient PS20190023. Convocatòria de formació sectorial 2019-2020, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
09-11-2020
Finalització del curs
30-11-2020
Durada
20 hores
Modalitat
Teleformació
On es fa?
Campus Virtual d'ACRA
Places disponibles
30
Preu
0€
Documents

Contingut del curs

Objectius:

 -Conèixer les oportunitats educatives que ofereix el joc en l'educació en el temps de lleure

-Saber què són els centres de recursos lúdics.

-Aprendre com n'és d'important triar els jocs a partir dels objectius pedagògics que es volen treballar.

-Adquirir una visió àmplia dels jocs a partir de l'anàlisi de les diferents classificacions del joc; sobretot els jocs físics i esportius i l'esport tradicional.

 -Analitzar el paper de l'educador durant tot el procés del joc.

 

Continguts:

1.La gamificació com a Eina educativa emocional.

 - Què és gamificació?

- Què és un joc?

- Característiques pròpies dels jocs.

 - Alternate Reality games.

- Diferències entre game i play.

2.El cercle màgic.

 - Les emocions i la gamificació.

3.Introducció.

 - La motivació per Ryan i Deci.

 - La motivació Segons Pink.

 - El model RAMP.

 - La teoria del Flux de Csikszentmihalyi.

 - La teoria de l'Establiment d'objectius de Locke i Latham.

- Model de gamificació.

 4.Dissenyem un sistema de gamificació.

 - El concepte de diversió en els jocs.

 - La motivació dels jugadors.

- Tipus de jugadores.

 5.Disseny d'un sistema de gamificació.

- Bucles d'activitat.

 - Disseny d'un sistema gamificat.

 

 logo conforcat         

Informació i requeriments

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.

Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció adjunt, complimentat i signat
  2. Copia del DNI o NIE
  3. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)

La documentació es pot enviar al correu formacio3@acra.cat 

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 29/10/2020 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.

On es fa?

Campus Virtual d'ACRA

 Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA. (més informació sobre aula virtual i teleformació), es imprescindible que cada alumne accedeixi a la formació amb el seu usuari i contrasenya. 

Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir. (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA)

Us recomanem que us connecteu al campus amb antelació per verificar que tot és correcte. Si 24h abans de l’inici del curs no heu rebut el mail de benvinguda consulteu la vostra safata de correu brossa o poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 934141151.

 logo conforcat         

Docents

PIlar Cases

Pilar Cases

Llicenciada en Pedagogia, Màster en Ecologia Emocional, Màster en PNL i Màster en Intervenció i qualitat de vida de gent gran. Docent de formació específica adreçada a professionals d'àmbit social, educatiu i sanitari. Atenció socioeducativa amb col•lectius d’adults i gent gran. Docent de tallers de Resiliència. Tutora de cursos de formació permanent del professorat.