(18.1) Habilitats i eines per la millora professional
Expedient PT20200031. Convocatòria de formació sectorial 2020-2021, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.
- Inici del curs
- 09-04-2021
- Finalització del curs
- 03-05-2021
- Calendari
- 9, 12, 16, 19, 23, 26, 30 d'abril i 3 de maig
- Horari
- de 9:00 a 12:00
- Durada
- 30 hores (24 en aula virtual + 6 de treball individual)
- Modalitat
- Aula virtual
- On es fa?
- Campus Virtual d'ACRA
- Places disponibles
- 30
- Preu
- 0€
- Documents
Contingut del curs
OBJECTIUS GENERALS:
- Entendre el nou paradigma laboral i el que es demana als professionals.
- Acompanyar als professionals a reubicar-se professionalment
- Adquirir habilitats per tornar a situar-nos dins el mercat laboral
- Adquirir eines i coneixements per la cerca de feina
- Guanyar en autoconfiança per buscar feina.
OBJECTIUS ESPECÍFICS:
- Treballar habilitats indispensables per la cerca de feina
- Autoconeixement de les fortaleses i àrees de millora individuals
- Adaptació al nou entorn laboral. Noves competències a assolir.
- Xarxa de contactes.
- Actualitzar el C.V. i les xarxes socials professionals.
CONTINGUTS:
1. El nou entorn laboral
1.1. Evolució cap al nou paradigma laboral. Entorn V.U.C.A.
1.2. La nova demanda de professionals per part de les empreses.
1.3. Noves modalitats de treball.
1.4. El professional Know-mad i les seves habilitats.
1.5. L´"H.A.A." . Habilitats, actituds i aptituds necessàries pel professional actual i futur.
2. Noves perspectives laborals
2.1. Indagació sobre la demanda de professionals en el nostre sector en concret.
2.2. Estudi entre la nostra situació actual i la desitjada. el match professional.
2.3. Definició del nostre objectiu professional.
2.4. Pla d´actuació.
3. Autocoaching. Validació de les nostres competències
3.1. Experiència anterior. Posar-la en valor pels nous temps
3.2. L´acceptació induvial i col·lectiva al canvi.
3.3. Intel·ligència Emocional. Hàbits que ens ajudaran a fer el camí.
3.4. Les emocions en tot el procés de la cerca de feina. El paper fonamental de la seva gestió.
3.5. L´Autoconfiança i l´Autoestima.
3.6. D.A.F.O. personal
4. Ampliar Xarxa de Contactes. Networking
4.1. Importància d´ampliar la xarxa de contactes professionals i com fer-ho.
4.2. Offline i Online
4.3. ¿Com conèixer professionals del meu sector?
4.4. La meva marca personal.
4.5. Habilitats de Comunicació Interpersonals i Intrapersonals per generar confiança i credibilitat.
5. Visibilitat. Entrevista i Xarxes.
5.1. Com fer el meu CV més atractiu pels reclutadors. Eines i feedback.
5.2. Canals per anar a buscar feina. Webs, xarxes...
5.3. El meu elevator Pitch en funció de cada entrevista.
5.4. L´Entrevista de feina: Eines per afrontar-la amb èxit.
5.5. El perfil de Linkedin: Aconseguir un perfil de 10 i saber-hi interactuar.
5.6. Altres xarxes socials professionals.
Requisits
Aquest curs està adreçat a:
- Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
- Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
- Els treballadors de l’Administració Pública: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
La formació es realitzarà mitjançant l'aplicació Adobe Connect. Per seguir correctament les classes, és necessari que compleixeis aquests requisits:
Inscripció
Com formalitzar la inscripció?
Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:
- Annex 1 d’inscripció adjunt, complimentat i signat
- Document adjunt d’Autorització de cessió gratuïta de drets d’imatge i veu signat
- Copia del DNI o NIE.
- Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu).
Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance).
Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur).
La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al C/ Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00
La data límit per a l’admissió de la documentació és el 02/04/2021 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.
ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.
On es fa?
Curs impartit en modalitat on-line a través del campus virtual d'ACRA. (més informació sobre aula virtual i teleformació)
Es imprescindible que cada alumne accedeixi a la formació amb el seu usuari i contrasenya
Abans d’iniciar-se l’acció formativa rebreu un mail de benvinguda al campus, amb les dades necessàries per poder-hi accedir (també trobareu l’accés al Campus en el banner de la web d’ACRA).
Us recomanem que us connecteu al campus amb antelació per verificar que tot és correcte. Si 24h abans de l’inici del curs no heu rebut el mail de benvinguda consulteu la vostra safata de correu brossa o poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 934141151.
Docents

Cris Ruiz
Diplomada en Infermeria, Màster en Intel·ligència Emocional, CoCreadora de la metodologia Biopolis i del Programa “Música i Emocions”, Màster en Ecologia Emocional i Postgrau en Teràpies Creatives i Artístiques. Consultora i Formadora en processos de revisió dels Models de Gestió i Atenció Centrada en la Persona, Comunicació Positiva i Equips Saludables.