Notícies

1 de desembre de 2017

Nou horari d’atenció de XARXAgran

A partir de l’1 de desembre el nou horari d’atenció al client serà: dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9 a 14 h i els dimecres de 9 a 14 h i de 15 a 18 h

xarxagran dades gener novembre 2017

XARXAgran, servei d’assessorament i suport per a la gent gran i les famílies que necessiten un recurs assistencial, actualitza el seu horari d’atenció al client, que a partir de l’1 de desembre serà el següent:

Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9 a 14 h

Dimecres de 9 a 14 h i de 15 a 18 h

A més de l’horari, els usuaris tenen disponible, a través de la web, un formulari on poden omplir les seves dades, i un cercador per ubicació, preu i tipologia de servei. La utilitat de XARXAgran es fa palesa en les 2.303 derivacions efectuades als serveis entre gener i novembre d’enguany, amb una mitjana de sis contractacions mensuals contrastades.

En total, XARXAgran compta amb 572 serveis i 25.970 places, una autèntica alternativa al sector públic, que arrossega una llista d’espera de quasi bé dos anys. Aquest servei de Unión de Entidades és exclusiu per als socis d’ACRA, que tenen un canal per optimitzar la plena ocupació en els seus recursos assistencials.

El servei també és gratuït per als particulars, i el seu valor i tret diferencial és l’atenció personalitzada que ofereix a cada usuari mitjançant un assessorament personal que filtra i mostra aquells recursos més adequats per cada situació de dependència (residència, llar residencia, centre de dia i centre sociosanitari, teleassistència, servei d’ajuda a domicili, habitatge tutelat...)