Notícies

26 de febrer de 2015

El 91% dels socis ha participat de les activitats o serveis al llarg del 2014

L'amabilitat del personal, la informació enviada regularment i la visibilitat que donem del sector i de la seva problemàtica són els ítems més ben valorats pels associats, que qualifiquen la satisfacció amb ACRA en un 7,7 sobre 10

satisfacció i participació socis 2014 5

L’informe anual de participació d’ACRA revela que un 91% dels socis han participat en alguna de les activitats i els serveis que ofereix l’entitat, una xifra que es manté pràcticament inalterada respecte el 2013 (93%). Aquesta dada posa de relleu la implicació dels socis, ja que fins a 410 entitats han pres part en, com a mínim, una activitat o servei ofertada al llarg del 2014.

També és important subratllar el grau de satisfacció dels socis, que se situa en un 7,72 sobre 10, tres dècimes inferior al 2013. L'amabilitat del personal, la informació enviada regularment i la visibilitat que donem del sector i de la seva problemàtica són els ítems més ben valorats.

Per àrees, cal destacar la mobilització de les jornades, amb 281 entitats i 1.260 persones, així com la seva descentralització (el 24% es fan fora de Barcelona). També cal assenyalar la bona nota que rep la formació, amb una satisfacció de 8,8 sobre 10 dels cursos ofertats. En total, s’han realitzat 172 cursos, 2.267 hores de formació i s’han atès 2.408 alumnes, amb una oferta privada bonificable que se situa en el 74% i un increment de la formació privada, adaptada cada vegada més a les necessitats formatives de cada soci.

Per altra banda, els Premis ACRA es van convertir en els més multitudinaris de la seva història amb una mobilització de 464 persones enfront de les 217 persones del 2013. Una de les novetats del 2014, les missions empresarials a casa nostra, han gaudit d’una gran acollida entre els socis. ACRA ha organitzat 7 missions empresarials, mobilitzant a 175 persones de 54 entitats associades i obtenint una satisfacció general de 9 sobre 10. Aquest projecte innovador ha permès als socis d'ACRA fer networking i compartir experiències exitoses del sector: ACP, unitats convivencials, energies renovables, gestió de personal, entorn rural, noves tecnologies, centres lliures de subjeccions i obertura a l'entorn.

Els comentaris dels socis, juntament amb els resultats d'aquest informe, han servit perquè l'associació es plantegi les següents accions de millora de cara al 2015: continuar amb la descentralització iniciada els últims anys de les jornades i la formació, millorar el circuit d'assessorament jurídic i laboral, i impulsar definitivament el projecte de canalització de clients.