(6.2/A) Estratègies de Màrqueting digital

Expedient PT20170023. Convocatòria de formació transversal 2017-2018 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
16-10-2018
Finalització del curs
07-11-2018
Calendari
16, 17, 18, 23, 24, 25, 30, 31 d’octubre, 6 i 7 de novembre
Horari
de 9:00 a 14:00
Durada
50 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
ACRA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents
Personal Branding 2017

Contingut del curs

Objectius generals:

- Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.

- Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.

- Rendibilitzar les possibilitats del web .

- Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució .

- Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques.

Objectius específics:

- Entendre els àmbits digitals en general

- Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines i perquè).

- Aprendre a convertir leads en clients

- Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals

- Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).

- Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting)

- Entendre les mètriques digitals.

Continguts:

1.Introducció al màrqueting digital

1.1. Conceptes generals

1.2. Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l'àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?

1.3. Concepte d'intermediació digital.

2. Màrqueting i comerç electrònic

2.1.Canals propis, canals comprats i canals guanyats.

2.2.Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento... La importància dels continguts.

3. Estratègia de màrqueting i mitjans socials

3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la competència.

3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i fidelitzem

3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING

4. Estratègies de màrqueting digital

4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.

4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.

4.3. Màrqueting d'afiliació: Eixos bàsics d'un programa d'afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d'afiliats.

4.4. Mobile Marketing: accions pull i push

4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d'ús a les xarxes socials. Fases d'un pla de social media.

5. Anàlisi DAFO

6. Màrqueting viral

7. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0

7.1. Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…

 

 logo conforcat         logo sepe 

 

Requisits

Per formalitzar la inscripció al curs és imprescindible la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats -DARDO-)

Es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 14/10/2018 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.