(30.1/A) Xarxes socials les noves tecnologies per a la captació i fidelització de clients (Ripoll)

Expedient PS20180057 Convocatòria de formació sectorial 2018-2019 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
12-04-2017
Finalització del curs
25-05-2017
Horari
12, 19, 26 d'abril i 3, 17 i 25 de maig de 9:00 a 14:00 h
Durada
30 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
RIPOLL
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents

Contingut del curs

Objectius generals:

- Conèixer la història de les xarxes socials des del seu inici fins a l'actualitat

- Comprendre la tipologia de xarxes socials

- Aprendre com compartir continguts a la xarxa i el paper de la gestió de la reputació

Continguts:

1. Història de les xarxes socials, evolució i situació actual

2. Tipologíia de xarxes socials

2.1 Planificar estratègia a les xarxes socials

2.2 Estratègia a Facebook

2.3 Estratègia a Twitter

2.4 Estratègia a Linkedin

2.5 Estratègia a Google+

2.6 Estratègia a Pinterest

2.7 Estratègia a Instagram

2.8 Anàlisis a les xarxes socials

3. Compartir coneixements i continguts a la xarxa

3.1 Com gestionar els continguts a cada xarxa

4. Seguretat i imatge a les xarxes socials

 

 

 

 

 

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio2@acra.cat la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats)

La data límit per a l’admissió de les inscripcions és el 29/03/2017 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Enric

Enric Bastardas

Practitioner i màster en PNL, especialista en comunicació i personal branding (Marca personal). Màster en Neuromàrqueting i Gamificació. Llicenciatura en econòmiques i màster en direcció Bancària.