(26.1/A) Personal Branding (crea la teva marca personal i/o empresarial)

Expedient PS20180057 Convocatòria de formació sectorial 2018-2019 subvencionada a través del Consorci per la Formació Contínua, SEPE Servicio Público de Empleo Estatal. Estan exclosos d'aquesta subvenció els treballadors de l'Administració Pública.

Inici del curs
12-09-2017
Finalització del curs
28-09-2017
Horari
12, 14, 19, 21, 26 i 28 de setembre de 9:00 a 14:00
Durada
30 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
BARCELONA
Places disponibles
0
Preu
Gratuït
Documents
Personal Branding 2017

Contingut del curs

Objectiu generals:

-  Comprendre les responsabilitats de tenir una marca personal o empresarial com a clau en la nova estructura de les organitzacions.

-  Aprofitar el fenomen “branding” per posicionar-se al mercat laboral.

-  Conèixer els avantatges de tenir una marca personal connectada a la marca empresarial com a estratègia de les organitzacions enfront d'altres formats tradicionals. - Com millorar la creativitat

Objectius específics:

-  Conèixer els diferents models de marca personal que millor s’adaptin a un mateix i a la seva organització.

-  Dominar el QCIP (Quadre de Comandament Integral Personal) per una bona implantació del PDAD ( Planificar- Desplegar- Actuar- Desafiar).

-  Analitzar l’evolució del mercat en marques per l’autoaprenentatge i millora de la reputació .

-  Conèixer les eines bàsiques en creació i gestió de marca personal i empresarial en productes o serveis.

-  Identificar les claus per la diferenciació i singularitat de la pròpia marca: competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal i competència social

 

Continguts:

1. Business brand & Personal brand

1.1.Concepte i evolució de les marques

1.2.Casos d’èxit i fracàs.

1.3.Tendències en els mercats.

1.4. Missió, valors i rols de les marques

 

2. Eines per construir una marca corporativa

2.1. Claus per a la singularitat i diferenciació

2.2. Factors de generació de confiança

2.3. Neuro - màrqueting - De les eines tradicionals a les eines 2.0

 

3.Estratègia de màrqueting digital en les marques"

3.1.Pla d’acció. De l'I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)

3.2.Mercadologia

3.3. Responsabilitat, valors i objectius.

3.4. Creativitat

3.5. Anàlisi de la competència

 

4. Personal Branding

4.1. DAFO personal

4.2. Creació del QCIP

4.3. Implantació del PDAD

4.4. Branding estratègic.

4.5. Personal Branding i mercat laboral

 

 

 

 

Requisits

Per a formalitzar la inscripció al curs és imprescindible presentar a les oficines d'ACRA (Travessera de Gràcia, 40, pral. 2a de Barcelona) o enviar escanejada al correu formacio2@acra.cat la següent documentació:

- Annex d'inscripció complimentat,
- Copia del DNI,
- Copia de la capçalera de l'última nòmina (o document de demandant d'ocupació en el cas d'aturats)

La data límit per a l’admissió de documentació és el 08/09/2017 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.