(22.1/A) Posicionament web SEO/SEM

Expedient PT20180031. Convocatòria de formació transversal 2018, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
17-09-2019
Finalització del curs
29-10-2019
Calendari
17, 19 i 26 de setembre, 1, 3, 8, 10, 15, 17, 22, 24 i 29 d’octubre
Horari
de 9:00 a 14:00
Durada
60 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
BARCELONA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Personal Branding 2017

Contingut del curs

Objectiu:

- Conèixer què és seo i quins són els seus avantatges per a l'empresa. Ser capaç de posar en pràctica un projecte de promoció de pàgines web.

Continguts:

1. Introducció SEO
  1.1. Què és SEO
  1.2. Les tres potes del SEO
  1.3. Estructura de la informació
  1.4. Contingut
  1.5. Enllaços
  1.6. Com funcionen els motors de recerca
  1.7. Indexació de la informació. El crawler.
  1.8. Emmagatzematge de la informació
  1.9. Resposta a una petició d’un motor de recerca
  1.10.Eines i plugins
2. SEO on-page
  2.1. Estructura de la informació
  2.2. La Home no és la nostre única font d’entrada
  2.3. Com construir l’estructura de la informació indexable a partir del KEI i KFI
  2.4. Codi HTML posicionable
  2.5. Disseny
  2.6. Codi
  2.7. La web semàntica
  2.8. SEO per a editors
  2.9. Eines i plugins SEO on-page
  2.10. Continguts Web
3. SEO off-Page
  3.1. Importància dels enllaços
  3.2. Backlinks
  3.3. Linkjuice
  3.4. El KOI
  3.5. Casos d’èxits – Casos de fracàs
  3.6. Eines SEO off-page
4. Eines i analítica Web (SEO)
  4.1. Webmastertool i Google Analytics
  4.2. Definició de KPI´s SEO
  4.3. Creació de dashboards
5. Consultoria SEO - Benchkmark SEO
  5.1. Auditoria codi
  5.2. Consultoria SEO on page
  5.3. Consultoria SEO off page
6. Introducció SEM
  6.1. CPC – CPM - CPA
  6.2. El compte d’Adwords i configuració d’una campanya bàsica
  6.3. Formats d’anuncis
  6.4. Configuració d’orientació i ubicacions
  6.5. Eines d’adwords
  6.6. Sistema d’ apostes d’adword
  6.7. Tipus de directives d’adwors i qualitat dels anuncis
7. Gestió de campanyes
  7.1. Codi de conversió
  7.2. Quality Score
  7.3. Keyword
  7.4. Anunci
  7.5. Landing Page
  7.6. CTR
  7.7. Gestió de campanyes a la xarxa de recerca
  7.8. Gestió de campanyes a la xarxa de display
  7.9. Pla estratègic de campanyes: Google adplanner
8. Vídeo màrqueting amb Youtube
  8.1. Descripció general de la publicitat en vídeo.
  8.2. Creació i gestió de campanyes.
  8.3. Mesura del rendiment i optimització.
9. Eines i analítica Web
  9.1. Connexió amb Google Analytics
  9.2. Website Optimizer
  9.3. KPI´s SEM i dashboards
  9.4. MCC

  logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.

Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció complimentat
  2. Copia del DNI o NIE
  3. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)

 

La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 10/09/2019 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

 logo conforcat         

Docents

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo

Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de Social Media Marketing que domina una àmplia gamma de disciplines digitals: Treballa l'estratègia digital, l'assessoria de la marca personal i les vessants principals de la difusió digital com el SEO, el inbound marketing, les xarxes socials i la productivitat digital. És un professional amb una dilatada experiència i un perfil integral que treballa la publicitat, el disseny i la imatge, la comunicació digital, i la promoció on/off de professionals i empreses.