(2.1/A) Community Manager (Hospitalet de Llobregat)

Expedient PT20180031. Convocatòria de formació transversal 2018, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
12-11-2019
Finalització del curs
03-12-2019
Calendari
12, 19, 20, 21, 26, 27, 28 i 29 de novembre i 2 i 3 de desembre
Horari
9:00 a 14:00
Durada
50 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
HOSPITALET DE LLOBREGAT
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Fitxer #299680

Contingut del curs

Objectiu generals:

Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball

Objectius específics:

- Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.

- Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.

- Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

- Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.

- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

- Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.

- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

Continguts:

1. Social Media i Community Management

1.1. Xarxes socials i comunitats.

1.2. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

1.4. Com dinamitzar comunitats on line.

1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook

3.1. Facebook. Característiques principals.

3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter

4.1. Twitter. Característiques principals

4.2. Llenguatge específic de Twitter.

4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

5.1. Pinterest, la plataforma visual.

5.2. Google+: Característiques principals.

5.3. LinkedIn. Característiques principals.

5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.

5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).

5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager

6.1. HootSuite i TweetDeck.

6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media

7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

 logo conforcat         

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.

Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció complimentat
  2. Copia del DNI o NIE
  3. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)

La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 05/11/2019 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent..

ACRA es reserva el dret d'anul·lar qualsevol curs que no hagi assolit un mínim de participants.

 logo conforcat         

Docents

Foto Núria Palomares

Núria Palomares

Llicenciada en empresarials, marketing i relacions públiques, i especialista en comunicació digital corporativa, englobant el marketing digital i el social media. Formadora en programes de social media, estratègia digital i marketing online, tant en el disseny com en la creació de continguts per cursos i sessions formatives. Impartició de cursos sobre estratègia i ús de les xarxes socials en organitzacions i entorns diversos, tant de manera presencial d’aula com en dinàmiques per equips de treball en format outdoor i team buildings. L’experiència en l’entorn empresarial em permet tenir una visió global de les organitzacions per adaptar l’actuació a les necessitats específiques de cada projecte.