(13.1/A) Gestió del canvi en l'organització

Expedient PT20180031. Convocatòria de formació transversal 2018, subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el SEPE Servicio Público de Empleo Estatal.

Inici del curs
07-10-2019
Finalització del curs
28-10-2019
Calendari
7, 8, 23 i 28 d’octubre
Horari
7, 8, 23 d’octubre de 9 a 14h i 28 d’octubre de 15 a 20h
Durada
20 hores
Modalitat
Presencial
On es fa?
BARCELONA
Places disponibles
0
Preu
0€
Documents
Canvi Organitzacio

Contingut del curs

Objectius:

-Ser capaç de portar a terme un pla estratègic eficient d'acord amb la realitat empresarial en funció de les necessitats i tipologia de l'empresa.

 

Continguts:

1. Missió i filosofia empresarial
2. Realitat de partida i l'entorn
3. Tècniques i sistemes de direcció
4. Planificació tàctica i operativa
5. Selecció de mercats i segments objectiu
6. Estratègies financeres i de de recursos humans
7. Control de gestió i millora de processos

 

logo sepe              logo conforcat

Requisits

Aquest curs està adreçat a:

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d’atur: aquest col·lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que no es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada.
  • Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.

Com formalitzar la inscripció?

Un cop feta la preinscripció on-line, per formalitzar la inscripció és imprescindible la següent documentació:

  1. Annex 1 d’inscripció complimentat
  2. Copia del DNI o NIE
  3. Copia de la capçalera de l’última nòmina (si estàs en actiu)
    Copia del últim rebut d’autònoms (si ets autònom/freelance)
    Copia del document de demanda d’ocupació -DARDO- (si estàs a l’atur)

La documentació es pot enviar al correu formacio2@acra.cat o portar-la a les nostres oficines al c/Calàbria, 236-240 de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 o divendres de 11:00 a 13:00

La data límit per a l’admissió de la documentació és el 30/10/2019 (sempre i quan hi quedin places disponibles) i no s’acceptaran sol·licituds que no es presentin amb la documentació pertinent.

Docents

Sònia Díaz

Sònia Díaz

Sociòloga, Màster en lideratge polític i social. Sòcia co-fundadora de l’Associació SIENA, Directora de l’àrea de les persones grans de la cooperativa Doble Via i coordinadora del CFGS d’integració social i docents al CFGS d’atenció a persones en situació de dependència a Escola Montserrat. Presidenta del Consell Rector de Doble Via i membre del grup de treball “Red Espanyola de Ciutats Amigues amb les persones grans” de IMSERSO. Experiència en gestió de projectes d’atenció a les persones, experta en Envelliment Actiu i formadora en Atenció Centrada en la Persona, bones pràctiques en el tracte a les persones grans, ètica en la professió assistencial i en gestió de projectes. Ponent, conferenciant i col·laboradora puntual en ràdio i TV.